niedziela, 9 grudnia 2012

Nasze mieszkania

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest świetny projekt. Jeśli go znajdziemy, stworzenie ogólnej koncepcji aranżacji i jej realizacja powinny już przyjść nam z łatwością. Mój blog powstał po to, by podawać czytelnikom ciekawsze inspiracje. Natchnieniem do zrobienia ciekawego projektu wnętrza może być wiele elementów, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po ciekawe akcesoria. Czasem jeden szczegół zadecyduje, by na jego bazie stworzyć pełną koncepcję wystroju, a mieszkania zyskały na oryginalności.
Na tym blogu będę się prezentować właśnie takie drobiazgi. Elementy, które motywowały mnie przy aranżacji własnego wnętrza, ale także i takie, które w ogóle mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w zdjęciach i tekstach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Staram się zachowywać różnorodność. Nie skieruję swojego bloga na jeden konkretny trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Nieustannie poszerzam swoje horyzonty, ogarniam inne trendy i projekty.
Postaram się być na bieżąco z nowościami ze świata dekoracji wnętrz. Będę za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w internecie czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak największego grona odbiorców. Jeżeli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda. Aranzacja biur ba stronie http://fotele.waw.pl.

Brak komentarzy: